fredag 5. mai 2017

Fredag og helg



Sommerskoene er tatt frem, vi har en fin tid i vente <3 :-)




Jeg fant frem min første skinn Bibel, det er noe med den aller første altså. Denne er fra da jeg ble frelst og voksendøpt like etterpå :-)


Dagens fine Bibelvers :-)

*****
Hei kjære blogg lesere og en riktig velsignet helg til dere :-) jeg elsker at det er fredag <3 - vi har handlet for uken, med og handle en gang i uken så sparer vi en hel del penger, og ettersom vi bruker en oversiktig handleliste så går det så bra, det er koselig og gjøre sånne ting sammen, det er noe vi synes er koselig og det er noe vi gjør hver fredag :-) samme butikk, samme sted, og vi er trofaste kunder på kiwi :-)

I dag slapper vi av - det er helg og vi nyter at det er fredag, vår absolutt favoritt dag, det er rett og slett vår dag, vår dag til og slappe av og kose oss med film og nydelig hjemmelaget pizza, fast hver fredag, jeg elsker at det finnes en glutenfri peppes bund, den er såå god.

Håper dere har hatt en fin dag, jeg bare tenkte jeg skulle stikke innom og si hei til dere - så hei :-) 

Ønsker dere en velsignet helg og husk at du er unik og skapt i Guds bilde <3 vi skrives mer imorgen <3











Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...