fredag 29. juli 2016

Jeg har savnet bloggen



Hei alle sammen ! - Jeg har hatt en lang blogg pause nå, jeg følte bloggen bare var halvveis, og jeg klarte ikke skrive slik jeg ønsket det selv.

Jeg har de siste par dagene satt meg ned på starten av dagen for og studere Guds Ord, det var da det gikk opp for meg at jeg ønsker og fortsette og blogge, og blogge som før, være en aktiv blogger og skrive slik jeg ønsker det. Jeg vurderte en stund og slutte helt og blogge, har litt motgang og ikke hatt så veldig stor tro på meg selv, og følt jeg ikke fikk det til, og så opprettet jeg en hverdagsblogg, skrev et par tre innlegg, og innså det ikke var noe for meg. 

Men så skjedde det at hverdagen min forandret seg helt, og dette kommer jeg til og skrive om i innlegg fremover nå, jeg har kommet tilbake til Jesus 4 a Reason, bloggen jeg trives på og som jeg ikke ønsker og gi opp,, bare fordi jeg ikke har tro på meg selv. 

Så hva skjer videre nå? jo jeg blogger som jeg elsker det, og håper dere fortsetter og lese bloggen min som før.

I dag satt jeg og lese Jesu lidelse, jeg begynte og gråte og kjente på en evig takknemlighet, det var da jeg skjønte at bloggen - den må fortsette der den slapp.

Jeg ønsker og vitne om Jesus, jeg ønsker og fortelle min historie. Og dere blir så klart med videre på min reise :-) jeg ønsker og fordype meg mer i Guds Ord, jeg har masse og lære, og jeg gleder meg til og fortsette og blogge, for ja jeg har savnet bloggen <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...