fredag 23. mars 2018

En kamp


Hei kjære blogg lesere :-) Hvor skal jeg begynne, jeg hadde håpet så på og blogge som vanlig igjen, jeg var helt sikker på at det ville gå bra, men det gjorde det ikke - og jeg beklager det. Det er en kamp hver dag om dagen, meg mot psyken min, det er noen ganger skikkelig tøft, mens jeg også har en del lyspunkt iløpet av dagen, det burde være en god grunn til og blogge, det er bare at jeg er helt utslitt av den angsten og depresjonen, men jeg kommer dit - jeg vet jeg kommer til fine dager igjen, det tar kanskje litt tid, men jeg har motet på topp, og jeg vet så godt at jeg kommer til fine dager igjen :-) Jesus er så god og ha, jeg finner så mye fine Bibelvers om dagen, Bibelvers som styrker meg, jeg prøver og også finne ting som kan hjelpe meg, jeg trener jo - styrketrening gir meg veldig mye. Det aller koseligste av alt er stunden min med Jesus hver morgen, da koker jeg meg kaffe, setter meg ned med Guds Ord og ber, dette gjør jeg hver dag og har gjort nå i ett år ca, hvis ikke lengre. Det merker jeg så godt gjør meg godt og styrker dagen min.

Jeg vet jeg kommer til fine blogg dager igjen med masse Bibelstudie innlegg, jeg er så takknemlig for at det er tålmodige med meg, det betyr så mye!

Så vil jeg bare beklage til alle som har sendt meg personlige mailer, meldinger osv, jeg har ikke fått svart dere, energinivået er lik null og jeg er så lei meg for det, for jeg har så lyst til og svare dere alle <3 men svar kommer, så fort jeg bare blir litt bedre, og det vet jeg at jeg blir.

Jeg håper jeg får blogget et Bibelstudie innlegg i dag, isåfall følg meg gjerne på facebook pagen min, den finner dere her: Jesus 4 a Reason (<-LINK) - her poster jeg hver gang jeg poster nye innlegg, så der kan dere følge med :-)

Ønsker dere en velsignet dag <3 og velsignet helg <3 


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...