søndag 12. juni 2016

Bibelvers for styrke


Hei kjære blogg lesere :-) dere vet jeg sier at Bibelen gir meg styrke - vell i dag tenkte jeg og dele 5 Bibelvers med dere om styrke.

Bibelvers 1:

-- For Menneskesønnen er kommet for å søke og frelse det som var fortapt. -- Lukas 19:10

Bibelvers 2:

-- For Han skal gi sine engler befaling om deg, så de bevarer deg på alle dine veier. -- Salme 91:11

Bibelvers 3:

-- Frykt ikke, for Jeg er med deg. Se deg ikke rådvill omkring, for Jeg er din Gud. Jeg styrker deg, ja, Jeg hjelper deg, Jeg holder deg oppe med Min rettferds høyre hånd. -- Jesaja 41:10

Bibelvers 4:

--  Men Herren sto med meg og ga meg kraft, slik at budskapet kunne bli forkynt fullt ut ved meg, så alle hedningefolk kunne få høre. Jeg ble også fridd ut fra løvens gap. -- 2. Timoteus 4:17

Bibelvers 5:

-- Før Jeg formet deg i mors liv, kjente Jeg deg. Før du ble født, helliget Jeg deg. Jeg satte deg til profet for folkeslagene. -- Jeremia 1:5

*********

Bibelen gir meg mye styrke og mot, Bibelen gir meg glede og trøst.Jeg ville starte denne blogg dagen med og dele 5 Bibelvers med dere - Bibelvers som betyr mye for meg. Ønsker dere en velsignet søndag - stay tuned for nyhetes overskrifter senere i dag.



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...