onsdag 20. desember 2017

Lenge siden sist @ Hverdag


Hei kjære blogg lesere :-) vi nærmer oss jul og det er veldig lenge siden dere har hørt fra meg, jeg har hatt en lang blogg pause, veldig lang faktisk, kanskje en av de lengste jeg har hatt. Høsten og vinteren har vært tøff for meg psyke messig, men nå har jeg det utrolig bra - faktisk ikke hatt det så bra på lenge, jeg trengte denne pausen for og få masse inspirasjon til bloggen, og det har jeg fått. Jeg gleder meg masse til og blogge fremover og jeg elsker og skrive og snakke med dere, jeg har vært veldig aktiv på instagram, snapchat, og min private facebook profil, dere kan følge meg hvis dere vil. På instagram heter jeg - benedicteaa - på snapchat heter jeg - aashaugkona - jeg prøver og være litt aktiv på twitter også, der heter jeg - xbenedictexx - den profilen har jeg hatt veldig lenge egentlig. Hvis dere ønsker og følge meg på de sosiale mediene så er det bare og gjøre det :-)

Ellers gleder jeg meg så utrolig masse til jul, det går veldig bra med meg som sagt, bortsett fra bihulebetennelse og magekatarr, men hey sånt går over - null stress. Jeg har masse julestemning om dagen, jeg kan ikke huske sist desember jeg har hatt så masse julestemning :-) - jeg er så evig takknemlig <3 Dette har vært en utrolig fin desember måned så langt, vi har gjort så mye koselig, i år har vi fått sett mange fler julefilmer enn noen gang, på fredag skal vi pynte til jul i leiligheten vår, på lillejulaften skal vi spise grøt hos foreldrene mine og så skal vi på midnatts Gudstjeneste etterpå, og så kommer bestekompisen til Hans Olav til oss og vi skal se alene hjemme 2, vi har sett 1 før i desember, på julaften skal vi til mine svigers og feire jul, og det blir sååå koselig :-)

Jeg gleder meg til og blogge Bibelstudie innlegg fremover, jeg håper og få blogget ett i dag, men internetten er litt ustabil nå, så jeg håper jeg får blogget mer i dag, jeg skal ihvertfall blogge innlegg og skrive de klart til dere, så håper jeg at jeg får postet ett senere i dag :-) Jeg håper alt står bra til med dere, jeg ber for dere hver dag og håper dere har det fint, jeg har lest noen veldig fine Bibelvers i det siste, jeg har lest så mye fint i Guds Ord, som har gitt meg trøst i perioden med depresjon og angst,  - Jesus betyr alt for meg <3

Ønsker dere en velsignet dag , jeg håper jeg får postet det Bibelstudie innlegget senere i dag, jeg er så glad for og være tilbake, jeg har masse inspirasjon og jeg trengte denne pausen nå, men det er så godt og være tilbake og jeg gleder meg så masse til og blogge til dere, ville bare stikke innom for og si hei :) et hverdagsinnlegg fra meg, - GOD BLESS -

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...