mandag 4. mai 2020

Nytt innlegg, ny start




Hei! Det er lenge siden jeg har blogget nå, alt for lenge siden. Jeg trodde vell egentlig jeg hadde sluttet og det uten og si ifra. Men jeg tror det var riktig der og da, jeg trengte en lang pause for og komme dit jeg er nå og jeg trengte Guds timing.

Jeg valgte og starte igjen der jeg startet. Nemlig på blodspot. Det er plattformen jeg liker best og her blir jeg. Jeg har mange planer for bloggen og er mer motivert enn noen gang. Jeg har det bra, veldig bra! Og jeg vil ta dere med på min reise, mange sier blogg er ut, men blogg er ikke ut for meg. Jeg har tenkt mange ganger på og begynne og blogge igjen, men jeg tror ikke det var Guds timing da, jeg er mye mer rustet nå og det går så bra med meg.

Jeg tok en del ting personlig, ting som ble alt for tøft for meg, jeg valgte trekke meg litt tilbake, jeg gikk igjennom vennelisten min på Facebook og nå må jeg forklare. Jeg slettet nesten alle vennene mine og det er ikke for noen annen grunn at jeg ville ha den privat med kun de nærmeste familie og venner. For jeg trengte så og bare trekke meg tilbake, ha det privat og melde meg litt ut av og skrive og dele alt på nett. Men nå er jeg tilbake og jeg gleder meg masse til og blogge til dere igjen, jeg har bedt mye rundt dette og endelig kan jeg si at nå er Guds timing her 🙂

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...