onsdag 5. desember 2018

Hverdag

Hei kjære blogg lesere :-) planen var egentlig og blogge et Bibelstudie innlegg i dag, men det gikk ikke helt som det skulle, derfor blir det et hverdag innlegg isteden.  Sannheten er den at jeg sliter en del med angst om dagen, jeg får en del angst anfall og det er vondt. Det arter seg på forskjellige måter og det er så vondt og ha så kraftig angst, det sliter meg ut, det er vondt i denne tiden nå før jul, det er slik med meg vært år,  noe jeg ikke skjønner helt hvorfor, for det er den fineste tiden jeg vet om, men sånn er det, og da får man gjøre det beste ut av det, jeg vet mange av dere også sliter med angst og det gjør vondt for meg og høre, noe jeg synes er koselig og noe som jeg føler er terapi er fargelegging,  det er et tips fra meg, og lese i Guds Ord, der er det så mye oppmuntrende og lese, jeg ber mye og det er og anbefale,  ha daglige samtaler med Jesus.

Jula er også en sårbar tid for mange, så derfor må vi huske på hverandre og be for hverandre. Ønsker dere Guds rike velsignelse


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...