mandag 17. desember 2018

Update og viktigheten med bønn @challenge

Hei kjære blogg lesere ☺️💖 en liten update fra meg, litt sent om natten, hverdagen med chrons er slik at ofte går det ut over vanlig døgnrytme, så jeg må nesten blogge litt på forskjellige tidspunkter i løpet av døgnet, noen innlegg blir skrevet på tidspunkter hvor de aller fleste sover, men jeg vet dere forstår , jeg har bare verdens beste lesere ☺️💖 håper dere har det fint, selv om formen ikke er bra, så koser jeg meg masse i denne fine førjulstiden. Nå er det ikke mange dagene til julaften, og jeg gleder meg så mye, jeg har masse julestemning og ser veldig frem imot jula, jeg har gjort mye koselig nå før jul, bakt julekaker, sett julefilmer hjemme med min kjære og sammen med familie, spist masse god mat og gjort rundvasken, for tross formen har jeg stått på med skikkelig julerengjøring, jeg måtte jo dele det opp, og begynte før 1 desember, men jeg er nå ferdig, og skal bare vaske som vanlig nå før julaften, på lillejulaften blir det julegrøt hos mamma og pappa, og julaften hos svigers. Den 21 pynter vi juletre og alt annet, jeg strøk juleduker i dag og satte de på plass, er så koselig denne tiden her altså, jula er den fineste tiden jeg vet om og det ble til og med snø før jul, ihvertfall her vi bor.

Så vil jeg bare fortelle at jeg har en Challenge på Facebook siden min Jesus 4 a Reason som handler om bønn, jeg tenkte og poste challengen her også og blogge litt om viktigheten med bønn, jeg håper flest mulig vil bli med på challengen, som handler om og be fast hver dag en uke, målet med challengen er og få det inn som en rutine, ikke alle som ber hver dag og Jesus ønsker og snakke med oss, jeg oppfordrer også alle til og be for hverandre, dere kan lese mer om dere søker opp Facebook siden min Jesus 4 a Reason på Facebook, følg gjerne siden min om dere har lyst til det og del gjerne innlegget videre, eller siden, så flest mulig kan bli med på challengen, vi er i en travel tid nå, mye og ordne før jul, Jesus underviste mye om viktigheten med bønn, som jeg kommer tilbake til i et eget innlegg på bloggen, Jesus ønsker hele tiden og snakke med oss og vi bør prioritere Jesus. Så en Challenge nå i denne travle førjulstiden ☺️ men nå skal jeg sove og jeg ønsker dere en velsignet dag imorgen ( les i dag, klokken har passert midnatt) God Bless


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...