lørdag 30. juli 2016

Guds kjærlighet



- Bad i Guds kjærlighet, det er ingen frykt i kjærligheten. Kjærligheten har gjort fullkommen blant oss. Den fullkomne kjærligheten driver frykten ut. -

- Gud kjenner deg, Han kjenner veiene dine nøye, og Han har lagt Sin hånd på deg. -

- Gud kjenner ditt hjerte, dine tanker og leder deg på evighetens vei! -

******

Disse notatene skrev jeg ned i forbindelse med min egen Bibelstudie, min personlige tid med Gud. Guds kjærlighet til oss mennesker er helt fantastisk! Han elsker oss så høyt at det ikke kan beskrives <3

Det er lørdag og det som skjer når jeg står opp er at jeg trenger min personlige tid med Gud, lesning i Guds ord, mine notater, Bønn og lytte til lovsang også gjerne podcasts eller youtube videoer av prekener.

Det og starte med Guds Ord, har for meg blitt noe nytt, noe godt, noe trygt og noe jeg ikke kan være foruten - jeg trenger rett og slett det så mye for og fungere optimalt, det høres kanskje rart ut det, men min nye faste rutine betyr så mye for meg og gir meg så mye.

Det er som om dagen min ikke starter helt før jeg har lest i Bibelen min.

Ønsker dere en velsignet lørdag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...