mandag 18. juli 2016

Idyllisk













På lørdag feiret vi 60 årsdagen til min kjære svigermor <3 er det ikke fint her! Det var så koselig og feire dagen hennes, med så mange fine gjester - jeg koste meg så mye og det var så god mat og riktig hyggelig :-)

*****

Nå er det mandag - ny uke og nye muligheter, jeg har mange mål for uken, og forsetter jeg har satt meg, jeg har begynt og skrive i en bok på slutten av dagen over alt jeg er takknemlig for - dette tror jeg vil hjelpe meg i dager hvor ting ikke alltid er like bra.

Ferien er over for denne gang, men det er på en måte litt godt og komme tilbake til hverdagsrutinene igjen. 

Så skal det bli godt og få komme på møter igjen i kapellet, et sted jeg elsker <3

Det minner meg på et Bibelvers fra Matteus 6:33

-- Søk da først Guds rike og Hans rettferdighet, så skal dere få alt derre i tillegg! --


Det har vært ekstra godt og bruke Bønnelenkene mine,  dette skal utentvil inneføres som en rutine, gripekorset er godt og holde i, spesielt hvis det er dager hvor ting er ekstra vanskelig. Det og gripe tak i korset, bokstaveligtalt, det gjør noe med meg - det er så godt!

****

I dag har jeg mye og gjøre, så jeg får sette i gang :-) ønsker dere en velsignet mandag :-) make it your best <3 GOD BLESS <3









Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...