fredag 22. juni 2018

Derfor har jeg ikke blogget @ Personlig


Hei kjære blogg lesere :-) nå er det veldig lenge siden dere har hørt fra meg, alt for lenge siden, jeg kan ikke huske sist jeg knottet over tastaturet på denne bloggen, men jeg skal fortelle dere hvorfor, for det er ikke det at jeg ikke har hatt lyst til og blogge, det er bare at jeg har vært og er sikkelig syk, jeg har fått diagnosen chrons, det sliter meg helt ut og gir meg en rekke symptomer jeg ikke skal gå inn på her, om dere er nysgjerrige på hva det går ut på så er det noe som heter google :-) jeg er i en veldig dårlig periode nå og det gir en del psykiske plager også, for noen ganger kan jeg bare ikke ut av leiligheten, og jeg blir sittende inne og tør ikke gå ut og issolerer meg fullstendig, men jeg gleder meg til en fin periode igjen uten kraftige smerter som slår meg helt ut, dette er kronisk, men jeg tror på under, så om noen vil be for meg så blir jeg veldig glad!

Jeg håper på og få blogget fremover, jeg kan ikke love innlegg hver dag, men jeg skal gjøre så godt jeg kan, jeg har så veldig lyst til og blogge til dere, og Bibelstudie innlegg er noe jeg elsker og skrive, jeg har virkelig ikke gitt opp bloggen, jeg trenger den, den gir meg mye og jeg elsker og skrive og dele, Jesus er alt for meg og jeg ønsker virkelig og kunne fortsette og blogge om det og dele :-)

Som sagt så er jeg i en dårlig periode med chrons nå, men det vil komme gode perioder, jeg prøver alt av kosthold, og prøver virkelig alt for og bli bedre. Nå må jeg bare være tålmodig og passe på og ikke stresse så mye, det gjør det ikke lettere! Men dette kommer til og gå bra og lese i Guds Ord hjelper meg veldig og gir meg mye trøst, fred og ro, og be og tilbringe tid sammen med Jesus gir meg så mye. Jeg ønsker dere Guds rike velsignelse og jeg beklager at dere ikke har hørt fra meg på lenge, men jeg gleder meg veldig til og blogge mer til dere og skrive mer Bibelstudie innlegg og det kommer, men ikke sikkert det kommer innlegg hver dag, men jeg skal gjøre mitt aller beste :-)

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...