torsdag 1. november 2018

Lenge siden sist


Hei kjære blogg lesere :-) Nå er det lenge siden jeg har snakket med dere, og dere som liker siden min Jesus 4 a Reason på facebook, kjenner til hvorfor jeg ikke har blogget på over en uke.

Min kjære snille, gode, vakre svogerkatt er ikke lenger hos oss. Og dette gir meg mye sorg, derfor måtte jeg sette bloggen til side og bruke tid sammen med familie, jeg er tilbake nå, fortsatt like lei meg, sorgen går ikke over, den vil aldri gå over, men jeg prøver og gjøre hverdagen litt enklere. 

I tillegg til dette har chronsen blitt verre og jeg er ikke helt i form, dette gjør at dagene går litt i slow motion, men slik er det, men nå har jeg funnet ut hva som trigger mest i kostholdet mitt ihvertfall, så får jeg prøve og unngå det, det er en del matvarer, men det går bra :-)

Nå er jeg ihvertfall tilbake på bloggen igjen, og kommer til og blogge mye fremover :-)

Jeg tenkte og sette meg ned nå og planlegge litt fremover og se om jeg kan ha noen faste tidspunkt jeg kan jobbe med bloggen og ha noen rutiner, det gjør det jo litt lettere og føle litt på og være in the zone :-)

Håper dere har det bra :-)

Det er godt og blogge igjen, jeg har savnet bloggen VELDIG - jeg har bare ikke hatt ork og overskudd heller til og blogge, men nå er det virkelig godt og være tilbake altså <3

Sitter her med bena godt plantet i sofaen og blogger til dere mens jeg hører på musikk, koselig er det! Det er godt og kunne slappe av litt, jeg føler litt på at jeg ikke helt har klart det, nå er det godt og kunne senke skuldrene litt igjen.

Vell nå skal jeg jobbe litt med Bibelstudie innlegg og så blir det postet enten sent i dag eller imorgen, alt ettersom hvor langt tid det tar, følte bare litt på og komme med en forklaring på hvorfor jeg ikke har blogget på en stund, vi skrives <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...