lørdag 3. november 2018

Venninner




Hei kjære blogg lesere :-) hvordan går det med dere ? Jeg fikk ikke postet Bibelstudie innlegget mitt før nå. Har hatt en del og gjøre, i dag var jeg en tur på cafe med min flotte svigermor og min kjære mann. Det var kjempe koselig!

Det var koselig og se litt i butikker også, mye fin julepynt nå, åååh så koselig det er, jeg gleder meg veldig til jula. Jeg fant en kjole i klesskapet mitt jeg hadde glemt jeg hadde, da var julekveld antrekket i boks. Så fint, slapp jeg kjøpe det da, jeg er så glad i jula, da koser jeg meg, kjenner faktisk at julestemningen begynner og komme, har ikke imot det altså  :-) den kommer tidlig hvert år og varer helt frem til julekvelden, og jeg som har bikket 30 år, noen ganger glemmer jeg faktisk hvor gammel jeg egentlig er. Det er rart med det. Men sånn er det vell når man begynner og dra på åra, eller hva tenker dere ? :-)

Vet at mange av dere liker sånne hverdagslige innlegg også, så tenker og fortsette med de, da ser man min vanlige hverdag som kristen også, vi er ikke så ulike andre :-)

Jeg koser meg så på denne tiden av året, håper virkelig dere har det bra og koser dere også, jeg ber daglig for mine blogg lesere og før jeg skriver innleggene mine, jeg synes det er veldig viktig faktisk, vet mange av dere sliter, da jeg får mange mail og meldinger fra dere, det gjør vondt og lese, derfor ber jeg så mye for dere, men også for dere som ikke sliter , men vi alle har vårt og slite med.

Beklager at jeg ikke får svart dere alle, innboksen min er daglig stappet med meldinger og mailer, lesertallet har økt og jeg føler meg så takknemlig for at bloggen har blitt så stor, faktisk en av de større kristne bloggene i Norge, det gjør meg så evig takknemlig og jeg blir så glad når dere skriver til meg at det jeg skriver betyr noe for dere og at det hjelper, ikke alle er kristne som leser bloggen min, men noen har faktisk tatt imot Jesus, og det er så fint <3

Jeg tenker mye på dere og flere av dere har jeg fått som gode nettvenner, det betyr mye <3 Jeg har et lite nettverk rundt meg, man detter litt ut av samfunnet når man må droppe ut av skole og ikke har en jobb, derfor er det alltid koselig og snakke med dere på nettet :-)

Jeg skal være ærlig med dere og si at det har være tungt med et så lite nettverk, men jeg vet så inderlig godt at veldig mange, alt for mange sliter med ensomhet, og ikke spesielt ensomhet heller, man kan være ensom selv om man har de nærmeste rundt seg og egentlig har det bra. det vet jeg alt om - det er tøft og ikke finne på noe med noen andre enn familie, jeg husker jeg har fått invitasjoner til hjemmeklubber osv, sånn som at det kommer noen hjem til en for og selge ting, mens man selv har ansvar til og invitere noen, jeg har alltid måtte takke nei fordi jeg faktisk ikke har hatt noen og be, så ja jeg vet hvordan det er og føle seg ensom, men igjen så sliter jeg med chronsen og er mye sengeliggende og jeg har egentlig funnet ut at det egentlig er greit sånn det er, og at det er koselig med venner på facebook og bloggen :-)

Ønsker dere en velsignet kveld :-) <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...