torsdag 12. april 2018

Bare meg @ Personlig

Hei kjære fine lesere :-) jeg har hatt en lang pause nå fra bloggen. Det har vært litt tøft og være meg, jeg har slitt med kraftig angst og hatt så mange angst anfall at jeg har mistet tellingen egentlig. Men i dag er en bra dag og i dag følte jeg så på at jeg ville oppdatere bloggen til dere.

Noen ganger er det litt tøft og være menneske egentlig, jeg har tatt meg fri fra negative ting som drar meg ned. Sånn som nyheter for eksempel, det står så mye elendighet og etter noen gode samtaler med de nærmeste, bestemte jeg meg for og slette nyhets appene på mobilen og begynne og gå turer igjen. Jeg trengte og skjermes fra all negativitet og jeg merker det gjør meg godt. Det ble rett og slett for mye.

Så jeg har jobbet veldig med angsten min, prøvd og finne metoder som kan gjør det bedre for meg. Godta at sånn er det i perioder og det blir alltid bra. Jesus er så god og ha og jeg ber mye. Leser mye i Guds Ord og jeg merker det gir meg trygghet, fred og ro. Nå skal jeg faktisk snart ut og gå med min kjære. Det er en ting vi gjør sammen og det er så koselig.

Ønsker dere en velsignet dag :-)


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...