lørdag 28. mai 2016

Oslo i bilder



















- Fine Oslo -

Hei kjære blogg lesere :-) en alt for sen oppdatering fra meg, men bedre sent enn aldri :-) I dag har vært en innholdsrik dag - beste dagen på lenge - vi snakker Aker brygge i nydelig sommervær, vi snakker glass heis til toppen av Oslo Plaza, hvor vi også gikk ut på terassen med den utsikten, vi snakker cafè besøk, møtte koselige venner, vi snakker Indisk til middag - jeg har kost meg så masse, og det er så fint og se Oslo på en annen måte også, jeg har gått 6 km i dag, ikke verst :-)

Jeg ville oppdatere dere, jeg har det så utrolig bra, og koser meg i Oslo på hotelltur!

Det blir noen hverdagsinnlegg, men jeg vil vise dere den siden av meg også. Ønsker dere en riktig god natt når den tiden kommer, så skrives vi imorgen <3














Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...