mandag 30. mai 2016

Mandag - en god start


Hei kjære blogg lesere og velkommen til en ny uke med nye muligheter :-) jeg har hatt en så god start på en ny uke - jeg har hatt min første treningsøkt denne uken, jeg har kickstartet dagen med en god frokost og tre små kopper kaffe, jeg har jobbet mye i dag med html koder osv (snart ferdig) - jeg har gått til shinings på leiligheten og gjort mye her, jeg er i det minimalistiske hjørnet og har en hel del og gjøre i leiligheten i dag føler jeg, ellers skjer det en del spennende jeg skal fortelle mer om senere, nå koser jeg meg med te, og skal sette i gang med og lese i Bibelen min som jeg er så glad i.

Om ca rundt tre uker reiser jeg til Stockholm - og jeg gleder meg som en liten unge, har mye og gjøre før den tid, men jeg kjenner jeg gleder meg masse - ferie, jeg skriker etter ferie - men bloggen blir selvsagt med dit også.

Det var så fint i helgen, og jeg trengte virkelig disse fine inntrykkene, nå er mandagen her for fullt, og det er så mye jeg har på agendaen i dag føler jeg, blir mye jobbing bak kulissene i dag, det er ikke bare innlegg som må ordnes til bloggen - ååh jeg synes det er så spennende og så gøy!

Håper dere har det fint, jeg har det helt supert og det er jeg så utrolig takknemlig for <3 ønsker dere en fortsatt fin mandag. Vi skrives <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...