søndag 29. mai 2016

Tilbake til hverdagen


Hei kjære blogg lesere :-) nå er vi hjemme igjen - vi har hatt en kjempe-fin tur på alle måter, nå er det tilbake til hverdagen.

Eat Healthy, sleep well, Breath Deply, Enjoy life.

Jeg trengte så denne helgen med totalt avslapping og masse fine inntrykk, nettopp fordi jeg har det så mye bedre nå og kan nyte hverdagen for alt den er vært - i dag står det faktisk en hel del på planen, og jeg gleder meg så til og få startet med alt - men først en kopp kaffe!

Jeg har planer om og sette opp en aldri så liten plan for bloggen, åååh jeg har så mange ideer. All i need to day is a cup of coffee and a lot av Jesus.

Jeg elsker den dyrebare tiden jeg har med Jesus, mine daglige samtaler med Herren, og min bønnestund som jeg synes er så viktig, samt min tid med Guds Ord. Jeg er stolt av troen min og det kommer jeg alltid til og være. Takk kjære lesere for at dere følger min hverdag med Jesus,

Jeg har jobbet så med bloggen nå, samarbeid osv, det er så mye spennende som skjer rundt bloggen og jeg må bare si jeg digger google!

Håper dere har det fint, jeg kjenner meg glad og i godt humør, jeg får vell starte med todo- listen min snart, først må jeg bare notere ned alt som skal gjøres i dag - tenk at det er søndag alt og at vi starter en ny uke igjen imorgen, må uken deres bli full av velsignelser <3 Ønsker dere en velsignet søndag <3 Make it good <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...