fredag 27. mai 2016

Im back






Hei kjære blogg lesere :-) jeg er tilbake til blogspot og jeg kjenner det skal bli godt og få kommet i gang med bloggingen, jeg har fått til et samarbeid, derfor er jeg rilbake på blogspot - gleder meg masse til og blogge igjen, til og være aktiv i bloggverdenen - det er gøy!

Så det er lenge siden dere har hørt fra meg - det føles som jeg er ny i bloggverdenen enda, men dette blir uansett gøy. Jeg skal ta det fullstendig seriøst og det skal bli så moro.

Håper alt står bra til med dere :-) - jeg håper dere ønsker og følge meg her, grunnen til jeg er her på blogspot, er på grunn av samarbeidet med google - jeg elsker google, så for meg passet det utmerket. Bloggen fortsetter som før, som den alltid har vært, eneste forskjellen er bloggplattformen og adressen :-)

Vell det har skjedd en del i det siste med meg selv, hverdagen er på plass, den er strukturert og full av ting og gjøre - slik jeg elsker den, jobben min er nå bloggen, det jeg har drømt om så lenge, det jeg har jobbet hardt mot, i så mange år - drømmen min har blitt virkelighet og jeg elsker det, jeg kan virkelig ikke tro at det er sant!

Jeg har det så bra som jeg har fått hatt det nå, jeg kan takke Jesus virkelig for alt, og det gjør jeg!  Jeg har lyst til og dele med dere et Bibelvers, kan kalle det dagens - slik som jeg pleier:

-- Strid troens gode strid! Grip det evige liv som du ble kalt til - du som og har avlagt den gode bekjennelsen for mange vitner! -- 1 Timoteus 6:12

Ønsker dere en velsignet dag - jeg blogger mer til dere senere i dag :-)


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...