mandag 30. mai 2016

Roen i Kristus

Dagens Bibelvers:

-- Alle har syndet og mangler Guds herlighet. Og de blir rettferdiggjort for intet av Hans nåde ved forløsningen i Kristus Jesus -- Romerne 3:23-24

- Mandag, ny uke, nye muligheter -





Jeg føler veldig på at jeg kan ikke så mye og vet ikke så mye om hva som f.eks står i Bibelen, men jeg leser mye og det jeg vet er at jeg elsker Jesus og at troen min er sterk og betyr alt for meg.
Og være kristen er ikke alltid lett, jeg har møtt mye motgang, men det har alltid lønt seg.

Jeg ei ei jente (eller skal jeg si dame? ) med lavt selvbilde, jeg har faktisk til tider så lavt selvbilde at jeg føler jeg nesten bare eksisterer, men jeg tror vi alle kan merke det i blant, det er godt og vite at det er ingen fordømmelse i Jesus og at Han elsker oss uansett hva.

I dag har jeg tenkt og grublet veldig mye, noe som jeg alltid gjør, jeg grubler kanskje way to much til tider, det er meg og sånn er jeg, jeg har mange spørsmål jeg synes kan være vanskelig og finne svar på alltid, det er bestandig trygt og godt og lese i Guds Ord og Be, det gir meg styrke og en fantastisk god ro.

Kristus gir meg ro, gir meg glede og mot. Jeg kan ikke beskrive hvor mye det betyr.

Litt tanker på en mandag <3



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...