mandag 28. november 2016

Advent og mål for julen 2016



-- Mitt mål for denne jula er og stresse mindre. Stoppe litt opp i en travel tid. Lukte, smake, føle på jula og tenke hva jula handler om og det fine budskapet --

**********

Hei :-) jeg vet ikke helt hvordan det går med denne bloggen, jeg lover gang på gang nye innlegg og at jeg er tilbake på bloggfronten, jeg må nok innse at jeg klarer ikke love noe når det gjelder bloggen, men jeg skal prøve så godt jeg kan :-) - det jeg derimot vet, er at formen begynner og bli bedre og at jeg koste meg masse 1 søndag i advent og håper dere gjorde det samme.

Så planen i dag er en tur på biblioteket med pappa, et par ærender og kanskje vi tar en tur på cafè også :-) jeg skal låne noe poesi som jeg plutselig har fått øynene opp for, jeg har fått øynene opp for mye vakkert i denne verden som omhandler blant annet poesi og kunst :-) 

I dag tenkte jeg også og begynne for fullt med Bibelstudier igjen, jeg kjenner jeg lengter etter Åndelig føde, jeg har i denne perioden jeg har vært langt nede og deprimert og hatt angst og hatt vanskeligheter med og bevege meg ut av leiligheten, men tross det pushet meg selv, så har jeg vært så sliten, sovet mye og ikke klart og lest så mye i Bibelen som jeg gjorde, for meg har det vært litt tungt, ikke fordi jeg har følt jeg har måtte det, men fordi jeg lengtet så etter det, så i dag er de samme rutinene på plass og noen nye, som jeg har lengtet og som jeg har lengtet etter og ha det bra, selvfølgelig - det svinger fortsatt, men jeg har det mye bedre :-) så Biblioteket blir knall og jeg gleder meg masse :-) 

Ønsker dere en fin dag - jeg må ordne meg her før jeg drar ut og koser meg blant bøkene sammen med pappa - vi blogges <3


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...