lørdag 19. november 2016

In real life

Follow me om snapchat @ aashasugkona

**********

Hei kjære dere fine blogg lesere ! Det er alt for lenge siden jeg har snakket med dere. Så hva er det som gjør at jeg ikke blogger så mye om dagen ? Jo jeg sliter litt igjen, men det går bra også. Det er bare at selv om det går bra, så er angsten der og depresjonen. Men det jeg ønsker og vise blant annet med min snapchat er, at på feeden jeg ser andre poste, er folk som kjører Ford mustang og cruser rundt i LA og lever livet og har det bra, noe som selvsagt er fint og som jeg unner dem, men fakta er at alle har det ikke sånn og alle har ikke muligheten til det, for in real life sliter mange, og mange mener de har et kjedelig liv og kvier seg til og dele snaps fordi de er redde for at bildene blir for kjedelig. Og de lar være. Men jeg ønsker og vise at det er ikke kjedelig og dele hverdags bilder. Fordi det er slik vi fleste har det. Og det er fullstendig OK. Jeg mener jeg deler gratis reklame for kiwi. Og det er slik vi fleste har det. Og ukes handle er en del av hverdagen og det er fint. Kanskje jeg er litt rar, men jeg blir så glad når jeg ser enkle bilder fra hverdagen. Folk som tar bilder av at de gjør husarbeid osv. Det er slik det er, hverdagen er sånn. Og det er noe fint med det også.

Og mange sliter. Men tenk på at du er sterk, du kjenner på livet, hvor hardt det faktisk kan være. Tenk du er ikke alene, mange kjenner på den samme følelsen som deg og husk at Jesus forstår. Han hadde så angst at Han svettet blod. Jesus elsker deg.


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...