tirsdag 22. november 2016

Bibelvers

Disse lagde jeg i går, syntes det var så koselig og lage slike bilder med Bibelvers <3

********
Hei kjære blogg lesere og riktig fin og velsignet tirsdag til dere :-) jeg har slitt en del i det siste og det har dessverre gått ut over bloggen, jeg begynner og bli bedre nå, så derfor tenkte jeg at jeg skulle blogge i dag :-)

Jeg gleder meg til og bli helt bra så jeg kommer inn i blogg rutiner igjen, jeg har nemlig hatt lite overskudd til og blogge, men jeg holder som sagt på og klatre opp til toppen igjen og det takker jeg Jesus for. Livet på jorda er ikke alltid lett, men Jesus er med oss og passer på oss <3


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...