onsdag 8. august 2018

En Update

Hei kjære blogg lesere :-) jeg tenkte jeg ville oppdatere dere litt, jeg har lyst til og blogge til dere fast, men det tar litt tid, jeg skal jobbe med noen Bibelstudie innlegg, ting tar tid fordi helsen ikke er god. Jeg er i en veldig dårlig periode med chronsen og det tærer på, men jeg ønsker og skrive og dele og jeg ønsker og blogge Bibelstudie innlegg til dere. Det er en litt tøff tid for meg nå, jeg er ikke så mye og se på sosiale medier lengre og jeg hadde en gruppe på Facebook som jeg til slutt måtte gi fra meg administrator på. Det er tøft når man ikke får gjort det samme som før, jeg har hatt lett for og tenke negativt og ser langt frem i tid, men nå prøver jeg og fokusere på en dag av gangen. Det tror jeg er viktig, ellers blir alt så overveldende. Men Gud er god, og jeg merker så at Han er med meg og passer på meg. Jesus er min styrke.

Beklager at det har vært veldig mye personlige innlegg i det siste, jeg har snakket om Bibelstudie innlegg over tid nå, men det er bare at det tar mye tid og jeg har ikke mye overskudd til og sitte med det i noen timer. Jeg vet dere forstår, men jeg får vondt av at jeg ikke har postet Bibelstudie innlegg over tid nå, men det kommer og jeg gleder meg til jeg skal skrive de igjen :-)


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...