onsdag 1. august 2018

Bønn nytter

Hei kjære blogg lesere :-) et sent innlegg for meg fordi jeg ligger våken og tankene er mange. Takknemligheten er stor. All ære til Jesus og takk til alle som ber for meg.

Som dere vet har jeg slitt lenge med chrons, jeg har vært veldig veldig syk og det har virkelig vært en stor belastning for meg, det er så mange som ber for meg og jeg vil bare takke dere så mye. Jeg er rørt til tårer at noen ber for meg. Det betyr så ubeskrivelig mye.

La meg forklare. I det senere har jeg kjent noe unikt og spesielt. Jeg har kjent en så god fred og en så god ro i meg. Dette merket jeg spesielt i dag. Over noen dager har smerten blitt mindre og mindre for hver dag som går. Jeg hadde for kun få dager siden og over år før det konstante smerter hver dag og alt det innebar. Det har ikke vært en eneste dag uten smerter og i dag har jeg for første gang på den tiden ikke kjent noe smerte. Takk Jesus!

Nå skal det sies at chrons har bra perioder også, men måten det skjer med meg går ikke ann. Jeg skal ikke gå i detaljer men det jeg vet er at dette har med bønn og gjøre. Og er det noe jeg virkelig tror på så er det bønn. Jeg har nå hatt en hel dag fri. Jeg fortsetter og be og takker alle dere som ber for meg. Det for meg er så rørende. Jeg gleder meg så over denne dagen helt symptomfri og jeg er så takknemlig for Jesus.


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...