mandag 14. mars 2016

Gjøre det beste ut av dagen


I dag er ikke min dag, jeg pleier og elske mandager og ny uke, og få ting gjort så jeg føler meg bra etterpå. Men i dag er anderledes, i dag er ikke min dag, rett og slett fordi jeg ikke føler meg helt iform. Og da må jeg finne ut hva jeg skal gjøre for og få det meste ut av dagen.

Det var tungt og trene i dag, så alt for tungt, men jeg klarte det og jeg fullførte det, jeg gikk en lang tur og trente styrke etterpå, dette gjorde godt for meg, og spesielt da sollyset (d-vitaminer) og den friske luften, det var varmt i dag og jeg hørte på lovsang, høyt på headsett.

Og komme i gang med pliktene i heimen, det var ekstra tungt i dag, jeg var og er sliten og det så håpløst ut, men jeg hoppet i det og det føltes godt etterpå.

Jeg så på tv og klarte og følge med på et good feeling program, i tilegg så jeg på i ny og ned på flere.

Jeg ringte mamma for og gratulere henne med dagen og si jeg er glad i henne.

Noen ganger må man gjøre det beste ut av dagen, kanskje gjøre ting man ikke vil gjøre og som føles ut som et ork, og man vil føle seg bedre etterpå.

Vi er alle mennesker og vi har det ikke alltid bra alltid, det er fint vi har Jesus og at vi kan Be om styrke. Jesus er her alltid!

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...