tirsdag 31. januar 2017

30 år @ Mobilblogg




Hei kjære blogg lesere :-) nå er det lenge siden jeg har snakket med dere. Det er fordi pcen min er ødelagt og jeg har ikke fått tak i ny enda. Slike ting tar tid, da jeg ikke vet hvilken jeg vil ha enda og har brukt lang tid på og finne ut hvilken jeg vil gå for. Jeg vil ha PC jeg kan ha lenge som er til og stole på og som har bra med lagring og som funker kjempe bra som blogg PC. Men jeg skal ikke snakke om pc. Jeg klarte ikke vente lenger nå og ville så gjerne snakke med dere. Så jeg kjøpte en app i går så jeg fikk blogget fra mobilen. Dette funker ikke så bra i lengden. Men jeg tenkte at nå savner jeg så og blogge og det har vært vondt og ikke få sagt ifra. Men nå vet dere grunnen og jeg håper jeg finner en bra PC som funker kjempe fint og blogge med. :-)

Men over til noe helt annet. I går ble jeg 30 år. Jeg kan ikke tro at tiden går så fort. Jeg har altså blitt gammel og det er vell ikke lenge til de grå hårene kommer. Hjelpes! Men jeg hadde en så fin dag i går. Mamma og pappa hadde laget i stann det fine selskapet hjemme hos de og som jeg koste meg. Takk til alle som kom og takk for all den fine oppmerksomheten og alt det fine jeg fikk (rørende) og alle som husket på meg i går. Det betyr så utrolig masse. Nå gleder jeg meg til og se hva Jesus har for meg fremover. Hvilke planer. Jeg gleder meg så til årene fremover og jeg ønsker virkelig til og bruke enda mer tid med Jesus. Og Bønn dere. Jeg ønsker og ha et fint Bønneliv. Jeg skal bruke masse tid fremover nå for og lære Jesus mer og kjenne <3

Jeg ønsker dere en velsignet tirsdag. Også hører dere mer fra meg senere :-) 

 
 
 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...