tirsdag 31. januar 2017

hva blir det neste ?



 Meg og mine sterke meninger. Jeg får ikke sove og blogger til dere. Om natten kommer ofte de mange tankene. Slik er det og være meg :-) dere har sikkert fått med dere det som nå har skjedd i Den Norske Kirke. Bildene taler vell for seg. Jeg er sint. Lei meg og frustrert. Hva blir det neste? Det er jo ikke sånn at vi bare kan fjerne ting vi ikke liker fra Guds Ord. Mange mener dette er stort. Men jeg mener det er sorg. Vell det er vell slik at ting skal moderniseres. Vi kan uansett ikke endre Guds Ord. Bibelen er mitt liv og uansett så skal ingen få trokke på min tro. Jeg vil for alltid ha min sterke tro. Jeg har møtt mye motgang. Men vil for alltid stå opp for det jeg mener er riktig og viktig. Så jeg støtter alle som melder seg ut av Den Norske Kirke. For dette er faktisk IKKE greit! 

 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...