tirsdag 31. januar 2017

Random


Gårsdagens middag ble vegetar. Vi går for to kjøttfrie middager i uken, vi vil tenke på helsa. Og det er bra for den masse produserte kjøttindustrien. Så tommel opp for to kjøttfrie middager i uken :-) 


Jeg har lenge hatt en frykt for de siste tider. Endetid profetier. Men nå har jeg bestemt meg for og lese i Åpenbaringsboken og få kunnskap. Jeg tror dette er viktig. Selv om jeg kan mye selv, men jeg håper jeg kan bli tryggere og kan ha fred med dette og ikke frykt og redsel. Så i dag har jeg tenkt til og begynne og lese Åpenbaringsboken. 


Det er godt og være tilbake og skrive igjen på bloggen :-) 
 
 



 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...