tirsdag 31. januar 2017

something hverdag @skincare



 Flere etterlyser hverdagsinnlegg og tips fra meg. Disse produktene er ikke sponset og er kjøpt og betalt av meg selv, men jeg ønsker og anbefale de til dere. 

Dette er min hverdags rense rutine som består av fra venstre : en rense gel fra the bodyshop. En olje som gjør underverker. Kjøpt hos blivakker. En ansiktsmaske jeg fikk av mamma som jeg er usikker på hvor er kjøpt. Og en dagkrem som jeg også bruker som nattkrem. Kjøpt hos blivakker. 

Jeg har helt siden tenårene slitt med kraftig acne og om vinteren er huden min veldig tørr. Her kommer oljen inn. Den gir myk hud og tørrheten blir helt borte. Den kan også brukes som en kur for håret og kan brukes ellers på tørr hud. Skyldes av med vann. Rensegelen fra the body shop med tree mint. Er laget spesielt for de som sliter med acne. Denne gir en fresh og våken hud. Dagkremen gir fukt som varer i 24 timer og den lukter godt. Ansiktsmasken er av mud. Jeg tror den er fra Dødehavet i Israel. Noe jeg absolutt elsker. De er de beste uten tvil. Denne bruker jeg 1-2 ganger i uken. 

Jeg er ikke kvitt acne helt, men har blitt betraktelig bedre. Disse produktene er fantastiske og gir så mye fukt til huden. Jeg elsker de og dette er dagens anbefaling. 

*********

P.S. Jeg blogger fortsatt fra mobilen og håper og få meg en PC snart. Imens blir det noen hverdags innlegg. Det er vanskelig og skrive detaljerte Bibelstudier per mobil. Håper dere forstår. Jeg er glad for og være tilbake på blogg fronten og gleder meg masse til blogging fremover. 

GOD BLESS 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...