mandag 2. januar 2017

2017 here we go


Mandag , ny uke, nye muligheter - nytt år - jaahii :-)

Hei kjære blogg lesere :-) tenk at det er 2017, jeg begynner og bli bedre av influensaen, så da tok jeg rett og slett og lagde meg en todo list på størrelse med et a4 ark, og nå har jeg fullført alt unntatt et punkt. Det er en god start på en ny uke når klokken bare er 15.

Jeg håper dere har det bra, jeg har satt meg mange mål for det nye året, jeg har til og med satt meg mål at jeg skal få til det og det innen den og den datoen, dette året skal bli så bra :-)

Jeg har skrevet detaljerte lister, og har detaljerte planer, jeg har til og med tenkt og drive med egen studier, det jeg har tenkt til og studere er Biologi, fysikk, kjemi, medisin og matte, men det jeg gleder meg mest til er Teologi, så da er det bare og begynne, jeg begynner blankt, jeg har bare lyst til og lære, jeg strøk i biologi og matte på skolen, så jeg har et veldig dårlig utgangspunkt hehe, i andre fag fikk jeg 5ere og 6ere, men min svakeste side er spesielt matte, men jeg tror på at man kan lære mye senere, jeg hadde null interesse for temaet på skolen, men nå har jeg lyst til og lære det, så da tror jeg det stiller seg ansles. Så dette blir spennende.

Jeg tenkte og dele med dere noen Bibelvers senere i dag, jeg driver med en Bibelleserplan som er så bra :-)

Ønsker dere en velsignet mandag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...