onsdag 14. mars 2018

Jeg trengte en pause @ Personlig


Hei kjære fine blogg lesere :-) Jeg trengte en pause, jeg trengte og samle tankene mine, jeg trengte en detox i hverdagen, jeg trengte og begynne på scretch, og her er jeg, og ja jeg er tilbake, men jeg trengte bare denne pausen.

Dere vet jeg ikke har hatt det bra, jeg har det fortsatt ikke bra, men det går riktig veien, jeg har fått mange stygge meldinger de siste dagene også, vondt at noen sender slike meldinger, men dessverre er det ofte slik sosiale medier har blitt, jeg har begynte og engasjere meg i samfunnspørsmål igjen, ikke derfor jeg fikk disse meldingene, meldingene gikk på meg personlig, og folk skrev ting til meg på veggen min på facebook, nå har jeg tatt en oppryddning i vennelisten min, jeg mener det burde ikke være nødvendig - hvorfor kan vi ikke bare være snille mot hverandre?

Uansett så tror jeg vi alle trenger enn oppryddning i blant, for hvorfor skal vi godta at folk hakker ned på oss?

Men mamma har bursdag i dag, og hun betyr så mye for meg, jeg er så glad for at jeg har så fine folk i livet mitt, det betyr så mye - jeg kommer til og blogge Bibelstudie innlegg igjen, og jeg vil også bruke anledningen til og gratulere mamma med dagen  - kjempe glad i deg mamma, jeg vet du leser bloggen min og det betyr veldig mye <3

Så over til denne pausen min og det jeg sliter med nå, jeg er inne i en depresjon igjen, får mye angst anfall, men det går bra, jeg takler det på et vis, og jeg vet det vil snu, det ordner seg  - det gjør det alltid <3

For og være ærlig så har bloggen stresset meg litt, jeg vil jo så gjerne oppdatere dere, men når helsen ikke strekker til - blir det så vanskelig, nå i dag satte jeg meg ned og tenkte, hvorfor skal bloggen stresse meg? Så prøvde jeg en slags detox tanke, en slags starte på nytt tanke og tenkte hvorfor blogger jeg egentlig? Og det var da hele greia snudde, for det skal jo ikke være noe stress - det er virkelig Jesus 4 a Reason - det er Jesus for en grunn, i dag leste jeg i  Bibelen min, noe jeg alltid gjør, selv i denne vonde perioden, det hjelper meg til og takle psyken min bedre, jeg trenger min stille tid med Jesus <3 jeg tror vi alle trenger det <3 eller jeg vet vi alle trenger det!

Så i dag tenkter jeg, det er jeg som gir meg stresset rundt bloggen, det er jo ingen som maser på meg at jeg skal blogge, og det er jeg som stiller meg selv så høye krav - ingen andre gjør det, noen ganger trenger man og sette seg ned og fokusere på nytt, stille seg litt spørsmål og puste - pust - det går bra!

Jeg gleder meg over og være i gang igjen med bloggingen, jeg gleder meg over at mamma har bursdag i dag - jeg gleder meg over alle de fine menneskene i livet mitt, jeg gleder meg over mine blogg lesere - mine venner på facebook, jeg gleder meg over alle fine meldinger jeg får, min refokus og mine nye positive tanker, jeg gleder meg over at jeg tenker nytt angående bloggen, jeg gleder meg til og fortsette og dele min historie med dere, dele om Jesus, alt det bra Han gjør i livet mitt <3 Jeg elsker også og dele Bibelstudie innlegg og blir så glad når dere deler så mye fint med meg <3

Jeg kjente jeg trengte denne pausen for at jeg skulle tenke nytt, ikke føle det presset over meg, for det er jo kun meg selv som gir meg selv dette presset og stresset. Jeg er tilbake nå og jeg har mange idèer rundt innlegg - jeg har mye jeg ønsker og dele og jeg tenker litt nytt, forresten nytt design på bloggen - jeg liker det for det gir meg så utrolig mye motivasjon, jeg valgte en ny type layout og en litt annen tekst type i overskriftene, det gamle designet har jeg hatt så lenge nå, hele bloggen trengte en ny oppussing :-) jeg håper dere liker det :-) Jeg håper også dere har det bra, jeg har savnet og snakke med dere, og det er så godt og bare være tilbake med masse ny motivasjon :) <3

GOD BLESS <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...