torsdag 8. mars 2018

Mobilblogg @ Tanker 

- Gratulerer så mye med kvinnedagen alle damer 😊❤️

Så er det mine forbilder da 😊 Mamma som er så godhjerta og snill, svigermor som er min gode venninne, farmor som jeg var så close med og som jeg har humoren min fra, bestemor som aldri sa et vondt ord om noen. Jeg har lært så mye fra alle, alle har en spesiell plass i hjertet mitt, jeg beundrer dere. Er så glad i dere ❤️ - 

*************

Hei kjære blogg lesere 😊 nå er det Ienge siden jeg har snakket med dere og kommet med oppdateringer. Jeg skal fortelle dere hvorfor. I det siste for og være helt ærlig har traumene mine kommet tilbake. Traumer fra fortiden hvor jeg ble holdt fast. Tvingt til og tale i tunger. De skulle drive djevelen ut av meg for de trodde jeg var besatt. Dere vet den historien jeg fortalte til dere da jeg var 14, jeg har slitt veldig mye med dette i det siste. Så mye at det har gått ut over depresjonen min. Jeg har hatt det bra veldig lenge. Men jeg har kjent på de siste dagene at traumene har kommet tilbake og det har ødelagt veldig for meg. Jeg vil bare være ærlig med dere og si det. Jeg ber om legedom og at sjelen min kan få fred fra det. Det er tungt og høre om de diverse det gjelder. At de holder på sånn fortsatt, jeg vil ikke nevne noen navn. De er kjente. Men jeg ønsker ikke nevne navn for det. Det er litt tungt om dagen. Jeg merker det veldig på kroppen, både i form av depresjon og frykt, men også kroppslig i form av kraftige smerter. Jeg har tatt en liten pause fra bloggen. Det har vært litt tøft for meg bare. Men jeg har jo så lyst til og blogge og skrive Bibelstudie innlegg igjen. Jeg håper dere kan ha tålmodighet med meg. For bloggen vil bli oppdatert. Det er bare litt mye tanker i hodet mitt om dagen, men jeg vet det vil bli bra 😊 det er så vondt når fortiden kommer tilbake. Jeg merker jeg ikke helt blir ferdig med det, så be gjerne for meg. Jeg får ikke helt fred fra det. Og når jeg hører om de det gjelder i media så kommer frykten igjen. Traumene kommer tilbake for det har satt sine spor. 

Men jeg har så stor tro på legedom. Jeg har tilgitt de det gjelder, har ikke med det og gjøre. Jeg bærer ingen bitterhet. Det er rett og slett traumer som sitter igjen og som per nå ikke vil gi slipp. Men jeg kommer til og blogge som vanlig igjen. Men per nå kan det hende det kommer blogg innlegg litt her og der og kanskje ikke hver dag. Jeg håper dere forstår. Jeg ønsker dere Guds rike velsignelse. 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...