fredag 2. mars 2018

Tusen takk @ Hverdag


Hei kjære blogg lesere :-) Dette innlegget er til dere, jeg vil bare si tusen takk, for en velsignelse det er og skrive denne bloggen, daglig får jeg mailer og meldinger fra dere, dere forteller deres historie, ofte kan det være triste historier, og da blir jeg lei meg, andre ganger sender dere meg fine meldinger, jeg ber for hver en av dere hver dag, ikke bare dere som sender meldinger og mailer, men faktisk akkurat du som leser bloggen min akkurat nå, fordi jeg bryr meg, jeg bryr meg så mye om dere som leser bloggen min, noen av dere kjenner jeg, men de aller fleste av dere kjenner jeg ikke, men jeg har blitt kjent med flere av dere igjennom bloggen, og fått vennskap jeg setter så stor pris på.

Om dere ønsker og sende meg mail, så ikke vær redd for og ta kontakt, jeg har også en side for bloggen som heter Jesus 4 a Reason. Den finner dere her: Jesus 4 a Reason <-LINK 

Jeg er også veldig aktiv på instagram, om dere vil følge min private profil der, der heter jeg benedicteaa

Dere er så koselig og snakke med dere, det er en velsignelse og drive bloggen Jesus 4 a Reason. Det er virkelig Jesus 4 a Reason <3


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...