onsdag 11. juli 2018

De små øyeblikkene @ takknemlighet

De små øyeblikkene, de skal jeg lære og verdsette mer. For de, de betyr så mye.
Det er nettopp det jeg tenker, sette mobilen på lydløs, trakte meg en god kopp kaffe, kjenne duften av den. Åh som jeg elsker og åpne en ny kaffepose og lukte på kaffen. Det for meg betyr mye.
I en travel hverdag er det lett og bare glemme de små øyeblikkene, men har dere prøvd og stoppe opp og lytte til fuglene?

Mat - åh mat det for meg, et godt måltid gjør meg så glad. Og det og lage den med kjærlighet dere, så klisje, men så sant!

Musikk, ååh fin musikk dere, jeg må ha musikk hver dag. Jeg synger gjerne med, selv om jeg har den verste sang stemmen, jeg bare elsker musikk og danser gjerne fra rom til rom, og for og ikke snakke om alle de gangene jeg vasker og jeg må ha på musikk, da er det så gøy og vaske. Jeg bruker YouTube sin musikk app. Den er gratis og laste ned. Jeg har gratis versjonen og den har reklame, men jeg bryr meg ikke om det :-)

Stillhet kan være vondt når man har mye tanker, jeg driver og lærer meg til og kose meg med stillheten også, for man bør ikke gjøre noe hele tiden for og unngå den. I stillhet vokser man så mye.

Det er så mye og være takknemlig for og jeg har så mye mer enn dette, men jeg kan ikke skrive et evig langt innlegg.

Jeg tenker på dette med små øyeblikk nå når formen ikke er den beste, og jeg ønsker og bli mye flinkere på området. Det er ikke alltid lett, men jeg prøver og jeg skal komme meg igjennom det her med Jesus og jeg er så takknemlig for Jesus


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...