torsdag 5. juli 2018

Jeg er motivert @ Personlig

Jeg skal klare det her! Folk har klart kronisk sykdom før meg - nå er det min tur, jeg trenger bare litt tid !

**************

Hei kjære blogg lesere :-) i natt skrev jeg et veldig ærlig innlegg, dagene er tøffe, men nå har jeg så lyst til og kunne klare denne kroniske sykdommen, jeg kjenner jeg er motivert til og ta tilbake hverdagen min. Jeg har tenkt mye på at jeg har vært veldig negativ i det senere, jeg godtar ikke helt chronsen. Men nå mens jeg sitter her og knotter på mobilen, bestemte jeg meg for og blogge til dere og jeg bestemte meg for at hey - dette skal jeg klare ! Jeg sier ikke det blir lett, mest sannsynlig vil det bli en kamp, men jeg er sta på det meste, så jeg vil være sta nå også :-)

Jeg ble også motivert til trening, og sette opp en plan for og komme meg igjennom dagene, basert på plikter samt koselige ting og hvile.

Jeg har ikke hatt sjans til og trene på lenge, jeg skal begynne smått fra imorgen av. kjenner jeg gleder meg til det.

Jeg kommer til og blogge litt Bibelstudier snart, først ville jeg bare oppdatere dere :-) håper dere har hatt en fin dag :-) Gud er god og jeg kjenner på at Jesus virkelig hjelper meg :-)


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...