mandag 9. juli 2018

Jesus er her alltid @ Personlig

- meg og min aller beste trofaste venn -

********

hei kjære blogg lesere:-) noen dager kan det gå lenge mellom innlegg, men dere vet om chronsen, dagene er utfordrende og spesielt nå når angsten har kommet tilbake, det er godt og vite at Jesus alltid er her. Jeg ber mye og leser mye i Guds Ord, det er hardt og stå opp fra senga, jeg har lyst til og bare ligge der, men jeg kjemper meg opp hver dag, jeg vet jeg har godt av det, og jeg vet jeg har godt av og komme meg ut, og det prøver jeg hver dag, nesten ihvertfall, men det er alltid en kamp, og tårene presser på. Ofte må jeg dra hjem og det noen ganger nesten med en gang, jeg trøster meg med at jeg ihvertfall prøvde. Jeg prøver også og holde motet oppe, jeg prøver og være positiv og jeg prøver motiverende meg selv, men jeg skal ærlig innrømme det ikke alltid er lett. Men jeg går den riktige veien og jeg vet mange sliter med det samme som meg, det er vondt og vite. Jeg fortsetter og blogge, ikke alltid dere hører fra meg hver dag, men jeg prøver og jeg gleder meg til den dagen jeg blogger hver dag igjen :-)

I dag er en tung dag, livet er ikke alltid lett, heldigvis har vi Jesus og Jesus styrker oss, jeg finner så mye trøst og omsorg i Guds Ord. Jeg snakker med Jesus hver dag, vi har mange fine samtaler sammen og det er så godt og trygt :-) Jesus passer på oss :-)


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...