lørdag 31. desember 2016

Nyttårsaften

- Godt nyttår -

Hei kjære blogg lesere, jeg klarte og komme meg ut og bort til mamma og pappa i dag, på tross av influensaen som slår meg helt ut. Jeg ligger på sofaen og blogger til dere, og min nyttårsfeiring består av avslapping og være sosial. En veldig avslappende dag , akkurat slik jeg elsker det. vi har spist nydelig kalkun og en av tanten min er her. Tante Dagmar, er kjempe koselig :-)

Kaffe har vi drukket også, og nå ser alle virkelig TV. En kjempefin dag. Det nærmer seg mer og mer midnatt, og dagen går utrolig fort. Vi fikk Bibel Quiz i julegave og den har blitt brukt mye i dag. Den er så fin :-)

Jeg gleder meg så mye til og blogge masse på nyåret og Bibelstudier så fort jeg blir bedre, det blir nemlig mye hverdagsinnlegg nå.

Håper dere har en fin nyttårsfeiring. Ønsker dere alt godt, håper det nye året bringer mye velsignelser. Godt nyttår, hilsen Hans Olav og meg :-)


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...