lørdag 12. januar 2019

Et riktig valg @ Personlig


Hei kjære blogg lesere og en velsignet helg til dere :-) dagen min startet med en høv med meldinger og mailer fra dere - tusen hjertelig takk :-) det er rørende og se hvor mye støtte dere gir, lesertallet har økt betraktelig og jeg som trodde jeg vil miste en hel del av dere - vell jeg tok feil og jeg er så takkmemlig for at dere fortsetter og lese bloggen min og at dere forstår og all den støtten dere gir - det betyr så mye for meg <3 så igjen - tusen hjertelig takk og Gud velsigne dere masse <3

Jeg skal ærlig innrømme jeg var nervøs da jeg så - så mange meldinger i innboksen min, men så langt har det bare vært positive tilbakemeldinger og det gjør meg så glad :-)

For meg har det vært et riktig valg og melde meg inn i Den Norske Kirke, dessverre er det så mye fordommer rundt det og det synes jeg er så synd. Jeg har vært medlem der lenge, gått på Gudstjenester, men har ikke vært åpen om det på bloggen før nå, rett og slett på grunn av alle fordommer, men på grunn av sjikane og alt stygt som skrives av kristne om Den Norske Kirke, så bestemte jeg meg for og åpne meg opp med det.

- GOD BLESS -

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...