onsdag 2. januar 2019

Nytt år - nye muligheter


Hei kjære blogg lesere og riktig godt nytt år :-) tenk at vi er i 2019 alt, jeg har mange planer med bloggen dette året, dere som følger Jesus 4 a Reason på facebook vet at jeg er syk, jeg har fått bihulebetennelse og på grunn av det fikk jeg også bronkitt, så for meg har det vært en rolig jul og nyttår, nå begynner jeg og bli litt og litt bedre, og nå er jeg klar for og kicke in det nye året med masse blogging til dere, masse Bibelstudie innlegg, jeg har også noen små planer om og få startet en egen youtube kanal, men det krever en del jobb da jeg virkelig aldri har prøvd det sånn ordentlig, og jeg sitter ikke med noen ferdigheter der og i tillegg har jeg angst for kamera, men samtidig så vet jeg at jeg vil nå ut til flest mulig med og vitne om Jesus, jeg håper at jeg får det til, jeg stoler på at Gud guider meg dit hvor Han vil jeg skal være og gjøre det Han vil jeg skal gjøre.

Jeg håper dere har hatt en kjempe fin jul samt nyttårsfeiring, jeg takker dere for at dere fremdeles er her, tross lite blogging, men jeg håper samtidig dere er klar for mange innlegg fremover i det nye året, bloggen skal det fokuseres på og jeg gleder meg så til og ta dere med på min reise, jeg gleder meg til og se hva Gud har for meg dette året, jeg har ingen sånne vanlige nyttårsforsetter, sånn som og melde meg inn på treningsstudio og alle disse tradisjonelle greiene, men jeg vil fokusere på Jesus og lese enda mer i Guds Ord, jeg har lyst  til og fokusere på bloggen og bruke masse tid med Jesus dette året, det er ihvertfall min plan, trening, kosthold og slike ting fortsetter jeg som før, hjemmetrening som jeg driver med, men jeg vil bli flinkere til og hvile og ikke stresse så mye, jeg har nemlig merket hvor godt det er og hvile nå når jeg har vært syk og har innsett at jeg stresser unødvendig, så hvile må uten tvil prioriteres , men klart en ballanse, jeg er ikke så flink med det. Så et forbedringspotensiale det er jeg klar for. Så da får jeg med det ønske dere et riktig godt nytt år, og så hører dere mer fra meg. God bless <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...