onsdag 28. februar 2018

Update @ Mobilblogg


Hei kjære fine blogg lesere 😊❤️ nå er det veldig lenge siden jeg har oppdatert dere. Over ser dere noen bilder siden sist. Jeg trener veldig mye om dagen og jeg elsker det. Jeg har funnet så mye glede i trening og det gir meg så mye 😊 håper dere har det bra! Jeg tenkte jeg skulle komme med en liten update før jeg setter i gang med Bibelstudie innleggene. Jeg har så lyst til og blogge igjen og komme inn i gode blogg rutiner, det tar litt tid, for det er så mye annet som skjer. Og alle disse nye vanene mine (positive vaner) har tatt meg lang tid, men jeg elsker jo og blogge, men nå lenge har jeg vært en periode blogger. Det må jeg gjøre noe med 😊

Åååh det var så godt og lese i Bibelen min i dag , jeg leser i Bibelen hver dag. Jeg leser hver morgen. Og starter dagen med Guds Ord og andaktsboken min. I dag kjente jeg en ekstra fred i hjertet mitt og min samtale med Jesus i dag var ekstra godt følte jeg. Jeg leser også litt mer utover dagen. Men morgen min klarer jeg ikke starte med før jeg har lest i Bibelen og brukt min tid med Jesus. Skal jeg noe må jeg bare opp før, sånn at jeg får den tiden. Ikke fordi jeg føler jeg må, men fordi jeg vil og jeg føler jeg trenger den tiden hver dag. 

Nå skal jeg sette i gang med et Bibelstudie innlegg. Jeg har allerede startet det. Men jeg følte bare for og stikke innom for og si hei først 😊❤️ Ønsker dere Guds rike velsignelse. Vi skrives 😊❤️

P.S: begynte på en bok i går (bilde øverst i innlegget) den er så fin. Kommer tilbake med en bok anmeldelse når jeg har lest den ferdig. E-bok er flotte greier 😊

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...