søndag 18. februar 2018

Ting har endret seg med hverdagen min, jeg er så glad@ Mobilblogg

Hei kjære blogg lesere 😀♥️ et litt sent innlegg fra meg, det er en sånn tankefull natt hvor jeg er så takknemlig og glad. Jeg tenkte jeg skulle blogge litt, jeg vet det er lenge siden jeg har blogget og det er en grunn for det, jeg har ikke hatt tid, det er noen ganger litt vanskelig og få til alt jeg vil i løpet av en dag, jeg er så takknemlig for at dere er tålmodige med meg 😀♥️ jeg skal blogge som vanlig igjen, jeg må bare få det til i agendaen min.

Så la meg fortelle litt om hverdagen min, jeg har fått så mange fine rutiner, jeg er og forblir et rutine menneske, men selvfølgelig er jeg litt spontan iblant, en ting som har hjulpet meg mye er og skrive ned koselige ting jeg vil gjøre hver dag, ved siden av lager jeg ruter, for hver ting jeg får fullført fargelegger jeg ruten. Det kan være alt fra og lese et kapittel i en bok eller trene ect.
Jeg er fornøyd hvis jeg klarer en eller to, men noen dager får jeg fullført alle mine punkter, og da blir jeg ekstra glad 😀

For hver uke tilføyer jeg Evt nytt eller fjerner noe hvis det blir for mange punkter, samt hender det at jeg finner på noe annet, uansett så håper jeg og få dannet meg noen nye positive vaner.

En annen ting jeg gjør hver dag er og skrive ned hva jeg er takknemlig for hver dag, dette kan være alt fra en kaffekopp til en treningsøkt, noe jeg fikk til, et fint Bibelvers, eller fine personer i livet mitt ect, jeg prøver og finne på noe nytt for hver dag, dette hjelper meg mye til og stoppe opp og tenke over og være mer takknemlig for små øyeblikk i hverdagen, det hjelper meg også til og være med positiv og det gjør meg ikke minst glad, ellers prøver jeg og endre dårlige vaner og jobber hver dag med og bli en bedre versjon av meg selv. Og jeg jobber hver dag med selvbildet mitt, det er små skritt og en lang vei og gå, men en dag er jeg i mål og den dagen gleder jeg meg til 😀

En annen ting er agendaen min, todo listen min og alt mulig av lister i diverse bøker, hjelper meg til og ha mer oversikt.

Trening hjelper meg mye og det er noe jeg finner veldig glede i, jeg har funnet trenings måter jeg virkelig elsker og som gir hverdagen en boots.

Jeg er så fornøyd over min nye hverdag, at jeg er villig til og endre dårlige vaner, eller uvaner som det egentlig heter 😀

Nå gjenstår veldig mange ting, men det som står høyt på listen min er og få fyllt inn blogging i agendaen, jeg har per nå travle, fine og innholdsrike dager og stadig noe nye prosjekter på gang, men jeg skal klare det og det vil etterhvert bli faste rutiner på blogging, aller mest Bibelstudie innlegg, men jeg må bare jobbe ekstra mye med og få det inn i rutinene mine, så det kommer etterhvert og jeg håper det ikke blir lenge til!

Denne uka har jeg ihvertfall en stappet full agenda og todo list, jeg håper at blogging kan bli en del av det, men ihvertfall er det flere prosjekter jeg har tenkt på så lenge og gjøre noe med, jeg har bare ikke prioritert det, i dag satte jeg meg ned, skrev ned alt på to A4 ark og jeg fordelte det utover uka i agendaen min, og skrev to do lister utifra det, det er mye som skal gjøres hver dag, men jeg håper så jeg får til blogging imellom alt jeg skal gjøre 😀

Vell nå må jeg sove, imorgen skal jeg tidlig opp og jeg ser veldig frem imot imorgen og alt jeg skal gjøre, jeg tipper det blir en slitsom dag, men jeg vet den blir fin.

Natta alle sammen ♥️😀


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...