lørdag 12. august 2017

En blogg pause - er tilbake


Hei kjære blogg lesere :-) Nå har jeg hatt en lang pause fra bloggen, jeg trengte det, men har savnet bloggen såå mye, jeg har heller ikke vært så mye på sosiale medier, det har vært rart, men på en måte trengte jeg det også, jeg trengte og få tid til andre ting og verdsette andre ting, ikke bare være på sosiale medier.

Men nå kjenner jeg meg klar til og blogge igjen, jeg har hatt en lang pause nå, og jeg har også hatt ferie, noe jeg følte jeg trengte også, jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg tok denne pausen, men det bare ble sånn, nå er jeg ihvertfall tilbake og det blir Bibelstudie innlegg fremover, jeg gleder meg veldig til og skrive og har så mye motivasjon.

Jeg har savnet og skrive og snakke med dere, dere er så unike og fantastiske mennesker, og dere skal vite jeg ber mye for dere <3 faktisk hver dag.

Nå er ihvertfall ferien snart over og på mandag er det helt over, det er tilbake til hverdagen igjen og jeg kjenner egentlig at det skal bli veldig godt, jeg elsker rutiner og lister og jeg gleder meg så til og komme i gang igjen, klart ferie har vært godt, men det samme gamle venter og det ser jeg faktisk frem imot :-)

Ville bare skrive dette innlegget med en liten forklaring, ønsker dere Guds rike velsignelse <3 take care <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...