lørdag 10. desember 2016

10 Desember allerede


Hei fine blogg lesere :-) oi det er 10 desember alt. La meg få oppdatere dere litt. 

Nå om dagen går ikke bloggingen så veldig bra, men takk for at dere har tålmodighet med meg, jeg har slitt med angst og depresjon en stund nå, men i dag går ting så bra - så jeg tenkte at jeg ville bruke anledningen til og blogge litt til dere. 

Jeg vet det vil svinge litt til psyken blir mye bedre, så det blir litt sjeldne oppdateringer nå, men jeg har IKKE sluttet og blogge, må bare ta det litt i eget tempo til ting blir helt bra, for troa på det - det har jeg heldigvis  :-)

Men la meg fortelle om i går og planene fremover. Som dere vet så er desember en måned jeg elsker, i år trodde jeg at jeg ikke skulle ha noen planer og syntes det var litt trist da jeg leste på sosiale medier om andre som hadde en full timeplan frem mot julaften, lite skulle jeg vite da at jeg faktisk skulle også bli en av dem.

Kall meg gjerne rar, men og ha planer i desember er så koselig. I går hadde jeg en avtale og var borte mesteparten av dagen, jeg dro på cc som er det lokale kjøpesenteret, der møtte jeg mamma og pappa, og vi endte opp på cafè, og jeg fikk til og med kjøpt noen julegaver også sammen med de, tia gikk så utrolig fort, selv om jeg var der i flere timer. Hans Olav hentet meg etterpå og vi dro til Raufoss for og handle for uka, jeg ble overrasket over hvor snill kasselappen var, for maten ble så rimelig, takk for sammarbeidet kjære , og til og med uten handleliste og vi husket alt og fikk det billigere enn noensinne , var til og med raske på tross av det og mitt glutenfrie kosthold. <3 Når vi kom hjem igjen så lagde jeg to hjemmelagde pizzaer til oss, en glutenfri til meg, og det smakte nydelig, vi endte opp med og se flere episoder av en serie, og jeg satt og planla desember og det var så koselig!

Andre planer i desember, Sandvika for julegavehandel, kino for og se snekkerandersen og julenissen, jule filmkvelder med svigers, baking med mamma til jul, julekonsert i kirka og en rekke andre fine ting, i dag er det til og med julebord og jeg gleder meg.

Nå sitter jeg med bena godt plantet i sofaen med pcen på fanget og kaffe i juleservise, jeg skal åpne Bibelen min og lese noen oppløftende Ord for dagen og i dag står husarbeid på planen.

Ønsker dere en velsignet desember måned <3 



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...