fredag 30. desember 2016

Godt nyttår


- More Jesus, More sleep. More music. More tea. More books. More sunsets. More creating. More long walks. More laughter. More hugs. More dreaming. More road trips. More fun. More love. - imorgen er det nyttårsaften og jeg vil bruke anledningen til og ønske alle mine blogg lesere et riktig godt nyttår :-) et velsignet nytt år :-) vi beveger oss inn i ett nytt år, år 2016 var fantastisk, både på godt og vondt, nå gleder jeg meg til og se hva år 2017 har og by på. -

Hei kjære blogg lesere :-) ingen blogging i går, jeg er fortsatt syk og ligger rett ut, jeg kjenner jeg er spent på nyttårsaften, men jeg skal ha det koselig og fint, selv om jeg ikke er frisk. Influensaen slår meg helt ut, men jeg har prøvd og gjøre litt i heimen, og det har kjentes godt, jeg kjenner meg stressa når jeg ikke får gjort alt jeg skal, som til eksempel blogging og husarbeid - men det kommer, det kommer, nå skal jeg bruke alle krefter på og bli frisk, også håper jeg det skjer snart :-)

Som dere skjønner så er det ikke så lett og få til Bibelstudie innlegg nå mens jeg ligger på sofaen hele dagen, men jeg gleder meg til et nytt år og da kommer det flere Bibelstudie innlegg :-)

Jeg håper dere har det bra <3 - ønsker dere alt godt og husk at dere er unike og verdifullle, skapt i Guds bilde.

GODT NYTT ÅR <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...