onsdag 28. desember 2016

Godt og være tilbake


Hei kjære blogg lesere :-) jeg tenkte og gi beskjed om at det kommer Bibelstudie innlegg så fort jeg blir frisk, per nå tenker jeg og bli frisk fra influensaen, det er svært lite jeg orker, men jeg vil uansett blogge til dere - det kommer noen hverdagsinnlegg nå mens jeg er syk, jeg håper og kan ta opp igjen Bibelstudiene så fort som mulig på nyåret, må bare ta vare på kroppen min først og fremst nå, og håper vi får feiret nyttår med mamma og pappa, at vi ikke blir sittende hjemme på nyttårsaften, har nemlig gledet oss sånn.

Jula var super, vi feiret julaften på Toten, og det var koselig og treffe familie, spise god mat og familietid Lillejulaften tilbringte vi med mamma, pappa og broren min og spiste nydelig risgrøt jeg tålte. Mamma og pappa hadde også bestillt gluten og melkefri medisterkaker til meg, så da ble julemiddagen reddet :-)

Nå ligger jeg på sofaen under pledd og drikker te, den gode myke pysjen som lå under juletre er på og reinstyr tøflene mine som skriker jul er på og varmer bena mine.

Vi ser serier etter serier på netflix, og vi koser oss.

Jeg gleder meg til nytt år, og kjenner jeg gleder meg til og ta fatt på nye 365 dager, det blir spennende og se hva det nye året har og by på.

Ellers vil jeg si det er godt og være tilbake på blogg fronten, ønsker dere en velsignet dag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...