torsdag 22. desember 2016

Snart jul og tilbake på blogg fronten

Juletre er pyntet, vell egentlig er hele leiligheten pyntet med masse koselig og fin julepynt - jeg elsker det! Vi har kommet til 22 desember allerede og imorgen er det lille julaften - jeg hadde ikke trodd desember skulle gå så fort. Men det har den altså gjort og den har vært så fin :-)

Jeg har savnet bloggen, men dagene har gått sånn i ett den siste tiden og jeg har dermed ikke fått tid til bloggen og jeg tok meg en veldig lang pause, ikke bare på grunn av det, men fordi jeg ville være sikker på det er blogging jeg vil og jeg har slitt en del psykisk siden november, så jeg er nokså sliten, MEN jeg holder på og bli bedre, og i dag følte jeg for og ta frem bloggen igjen, ååh som jeg har savnet den!

Så her sitter jeg i koseklærne, med håret i en dott på hodet, med den lille skvetten som er igjen i kaffekoppen og med nettbrettet jeg endelig fikk igjen etter den har vært på represjon, og knotter på tastaturet på salongbordet. Jeg er i full gang i leiligheten, jeg har nok en gang tatt på meg alt for mange prosjekter og jeg håper jeg klarer og bli ferdig i dag - men jeg trenger denne pausen for og blogge til dere, gi en lyd fra meg.

Så hva vil jeg videre med bloggen, jeg vil skrive som før og Bibelstudier kommer også, jeg er i gang med en ny Bibelleserplan nå og ønsker og dele med dere. Jeg leser så mye fint i Bibelen nå, leser i Korinterne, og er snart ferdig med det og skal begynne på en ny bok igjen, hvilken er jeg litt usikker på enda, men dere skal få vite mer om det senere :-) nå ville jeg egentlig bare få kommet litt i gang med bloggingen igjen :-) ønsker dere en velsignet dag i dag og tiden før jul :-) vi blogges


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...