torsdag 1. desember 2016

1. Desember


- Julelysene er tent -


- Tekos fra julekrus -



- Guds Ord og tente lys -


- Det er 1. desember og jeg er glad -

*******

Hei vakre og unike lesere :-) det er nesten litt uvirkelig at det er 1.desember i dag, denne måneden som jeg har gledet meg til veldig lenge - den er her og jeg er glad og gleder meg til og nyte denne måneden masse, i dag kom det litt snø, og det var julestemning det - det var egentlig ikke meldt snø i dag, så det at det kom after all, var egentlig veldig koselig.

Desember er en så fin tid <3 jeg gleder meg over denne tiden og kjenner det skal bli godt og få nytt denne tiden, jeg har egentlig hatt planer om og blogge siden forrige innlegg, men jeg har hatt skrivesperre, psyken har heller ikke vært på topp, men jeg kommer meg for hver dag, i dag er jeg egentlig veldig sliten, psykisk sliten på en måte, fordi jeg har hatt dårlige nerver en stund nå (noe jeg har lett for og få tiden før jul vært år egentlig) - men jeg bestemte meg for at uansett hadde jeg lyst til og skrive ned noen ord i dag - jeg vet ikke om jeg poster noe mer i dag enda, jeg har veldig lyst til og blogge og slike ting, men jeg må ta det litt i eget tempo, takk for at dere har tålmodighet med meg og at dere forstår <3 jeg ønsker dere en velsignet desember måned, så snakkes vi :-) <3





Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...