tirsdag 27. desember 2016

En enkel melding, og tanker om natten


Om natten surrer tankene, ihvertfall i natt, i natt hvor jeg ligger her med noe som startet som en forkjøelse og som utviklet seg til influensa, jeg har enda ikke lagt meg - klokken er mange og tankene surrer, mens jeg føler meg syk og jeg innser det er alt for lenge siden jeg har blogget.

Men en melding av ei skjønn dame skulle gjøre noe med meg, noe så enkelt som en koselig melding om at hun har kommet over bloggen min og synes den er fin, slike ting er rørende for meg og høre, jeg har hatt en depresjon siden november og har enda ikke kommet meg helt, men jeg har blitt bedre, men jeg har ved flere anlendninger tenkt at jeg skulle gi meg med og blogge, men du kjære dame, snille deg gir meg så mye motivasjon til og blogge, denne ene meldingen fikk meg til og tenke hvorfor jeg egentlig blogger, nemlig og vise mitt liv på godt og vondt og mitt liv med Jesus, for det er nettopp det jeg ønsker, og vitne om Jesus, og vise min hverdag som meg, med lang sykdomshistorie, men som er så stolt av troen min og som elsker Jesus av hele mitt hjerte.

Takk til deg som sendte denne meldingen til meg, takk til deg som fikk meg til og innse at ja jeg ønsker og fortsette og blogge :-) denne meldingen betyr mer enn det du tror, og den meldingen endret så mye i positiv retning, og fikk meg til og tenke at ja jeg kommer meg på beina igjen <3

Vi skrives - GOD BLESS <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...