tirsdag 8. november 2016

Fin tid

Hei kjære blogg lesere og riktig fin tirsdag til dere :-) jeg er godt i gang med det som skal gjøres i dag og jeg elsker mine nye rutiner, nå er det tid for og blogge og etterpå skal jeg gjøre Bibelstudie og innlegg nr 2. Håper alt står bra til med dere :-) - det er en så fin tid nå, elsker snøen, elsker den fine tiden fremover nå - for vi går en fin tid i møte - gleder meg så til jul jeg kjenner jeg :-)

Denne uken handler om for meg og komme godt i gang med de rutinene jeg har gjort klar, for at jeg skal ha det best mulig - visste dere at hvis man har en fast rutine man gjør hver dag i to måneder, så sitter den der og da går det av seg selv - men det krever at man holder ut og gjør den samme tingen hver dag i to måneder :-) - jeg har satt meg flere mål og jeg er kjempe motivert også til og få til bloggen og skrive Bibelstudier!

Ønsker dere en velsignet tirsdag :-) vi ses!


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...