onsdag 9. november 2016

En dag i historien

I går ble jeg sittende oppe lenge for og følge med på valget i USA, sist jeg sjekket lå Clinton ann til og vinne valget, så jeg la meg til og sove og var sikker på at når jeg våknet i dag, var det hun som vant valget. Så feil skulle jeg ta.

USA har nå en president som vil beskytte retten til å bære våpen. Han vil fjerne helseforsikringsordningen Obamacare. Han er for atomvåpen. Han er rasist , en kvinnehater. Listen er lang. Nå håper jeg bare mister T ikke roter det til fullstendig. Dette er skremmende, veldig skremmende. Folket har talt – det er en kamp om utdanning, ressurser og levevilkår, og de som stemte på Trump, tror oppriktig at han vil gjøre USA til et bedre sted. Ikke en gang mot en mann som Trump, klarte amerikanerne å velge en kvinne. - MEN  Trump vil skape jobber, og det er ikke noe negativt over dette. Faktisk vil han skape så mye som 25 millioner arbeidsplasser i løpet av ti år, og siden Donald Trump faktisk er en fighter fremfor en politiker, skal man ikke se bort i fra at han klarer å gjøre betydelige endringer som vil gange amerikanerne. Detroit begynte som en industri by, bil byen over alle byer, og ble til slutt en by som var fullstendig ødelagt, masse narkotika, vold og gjenger, det gikk fra en veldig rik by, til en by som gikk fullstendig konkurs. Trump vil bygge opp byen. Vi er også i en svært vanskelig situasjon i verden med IS, Trump vil bekjempe IS en gang for alle. Vell det er alltids noen positive ting, jeg håper bare den makten Trump får nå, at han bruker den fornuftig, og at han ikke ødelegger USA. Det positive er at han ikke står for alt alene, mange jobber rundt han og heldigvis bestemmer han ikke alt selv. Men det er viktig vi ber, vi må stå sammen og be. Det er så viktig nå!


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...